יום שבת, 27 באפריל 2013

דרושים יחסי ציבור

השבוע הבנתי עד כמה תחום המידענות חייב יחסי ציבור. פגשתי אנשים מקצוענים בתחומים שונים , הצגתי עצמי כמידענית אבל לצערי אנשים עדיין לא מכירים מקצוע זה (מלבד מי שכבר עוסק בתחום...),
טבח- מבשל, צלם - מצלם ומידען - מה עושה מידען?
ובכן מידען הוא זה שמוצא את המידע שאחרים מחפשים. מידען יודע לשרוד בין כל העצים שמסתירים את היער, מידען עוסק במציאת מידע אבל לא רק...!
מידען מנתח את המידע שמצא, מציג אותו בדרכים מקוריות וברורות לבקשת הלקוח, מומחה ברשתות חברתיות ובמאגרי מידע ברשת האינטרנט.
כיום יש הצפה של מידע, העושר במידע רב ויש צורך הכרחי לדעת לסנן את המידע ולמצוא את העיקר - למצוא את מה שמחפשים.
אני מאמינה שיבוא היום (מקווה שבקרוב..) וארגונים רבים יבינו כי דמות המידען הנה הכרח בכל חברה מתפתחת. המידען הנו נכס לארגון בדיוק כמו מנהל רכש או מנהל תפעול. למידען מקום של מתן ייעוץ ומקום של שירות מודיעיני - מסחרי, המידען מוביל בתשובותיו ליתרון תחרותי בין חברות, מוביל למימוש פוטנציאל קידום החברה וליכולת הארגונים לנצל הזדמנויות חדשות. המידען הנו הגורם האנושי המנווט בין כל שדות הנתונים ברשת האינטרנט. 
המידען חוקר ונותן פרשנות למידע שמוצא מבין כל עושר המידע, הנתונים הרבים הנערמים ברשת - בזה כוחו.
    



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה