יום שבת, 20 באפריל 2013

אנחנו גם וגם

גם רוצים לדעת הכל לפני כולם וגם נשמרים מלשון רכילות, גם חברים של כולם בפייסבוק וגם רוצים לשמור על פרטיות. שאלה מעניינת היא עד כמה חשוב להיות נוכח גם וגם ברשתות החברתיות? נאמר שאתה בעל עסק, האם הפרסום גם וגם במקביל ברשתות החברתיות - הכרחי?
בתור מידענית התשובה היא כן, גם וגם. בפייסבוק, בבלוגים - כמה שיותר אזכור כך תרוויח יותר חשיפה. כמו בעריכת אלבום תמונות, תמונה ועוד תמונה עד שהאלבום מוכן - כך עסק המפרסם במקומות רבים יותר יזכה בחשיפה לציבור אוהדים נרחב, מבין  האוהדים יבואו יותר לקוחות, בסופו של דבר העסק ישגשג.
טיפ מקצועי - חשוב לשים לב לאופי העסק וקהל - היעד בעת הפרסום. מידען יודע איך לנתב את פרסום העסק כך שהפרסום יופיע ברשתות המתאימות ביותר לצורך פרסום מוצלח.
מטרת הפרסום בסופו של דבר להגיע לקהל לקוחות רלוונטיים, עסק שיפרסם במקומות הנכונים בעל סיכוי גדול יותר שייקלע לקהל לקוחות פוטנציאלי לעומת עסק שישקיע הון בפרסום אך לא מול העיניים הנכונות. פה נכנס שיתוף הפעולה עם המידען, צורך הכרחי ומומלץ למען הצלחת העסק.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה